Hledání
Archiv
Další články z rubriky
Kontakt

World of Warcraft - 3 - Swarog, profil postavy

Vždycky si představoval, že bude válečník. Vídal Stormwindské stráže a hlavně Královskou gardu mladého krále (popravdě věrnou spíše jeho rádkyni, lady Katraně Prestor :-)) a přál si být jako oni. Silní, pevní jako skála, neznající bázeň ani ponížení, které on sám znal až moc dobře. Byl sirotkem, kterého se ujal vesnický kovář, starý opilec a násilník. Jako sirotek neměl nic a nebyl nic. Znal je ústrky, ponížení a strach. A sny. Sny o kroužkové košili, štítu, meči, koni a strachu nepřátel těsně před smrtí. Jednou, když už nemohl vydržet věčné kovářovy urážky a pohlavky, uprchl. Plný vzteku a zlosti se dostal do Northshireského opatství. Z takových, jako je on, můžou být jen hrdinové a zločinci. On se stane tím prvním... snad.

Hrát člověka ve fantasy světě je trochu zvláštní. Člověk tu potkává samé divné týpky, asociální egomanické elfy s oslíma ušima a svítícíma očima, smradlavé brutální trpaslíky hranaté a tvarem trochu připomínající vousatý sud, a technomaniacké gnómy, prťavé a komické. Takové musí považovat za spojence proti ještě horším zrůdám. Hrát válečníka taky není úplně v kurzu – ačkoliv má válečník nejlepší bojové předpoklady, nejvíc životů, největší obranyschopnost, redukci zranění a na dobrém válečníkovi a dobrém léčiteli stojí vždy osud skupinky. Problémy s válečníkem jsou dva – tohle povolání je nejvíc ze všech „gear-dependent“ – tedy nejvíc se u něj pozná, jestli má dobré vybavení, a proto je pravou černou dírou na peníze. A za druhé, ačkoliv má hodně životů a ultimátní zbroj, nemá žádnou možnost jak efektivně opustit boj nebo se vyléčit, a proto jsou pro něj jen dvě východiska – zvítězit nebo zemřít.

V opatství se ho ujal maršál McBride, bývalý hrdina mnoha střetů, zde již v podstatě v důchodu. Řekl mu, máme zde nějakou novou bandu lupičů, říkají si Defiaské bratrstvo, bež a trochu se s nimi vypořádej, ať vidíme co v tobě je. Dal mu meč a štít a ukázal mu, jak s tím má zacházet, i když jen trochu. Zato první setkání s lupiči ho naučilo mnoho. Byl sám a oni byli dva. První ránu odrazil, ale kyj toho druhého ho strefil do ramene. Bolest ho rozzuřila a jeho mocný výpad (Heroic Strike, Rank 1), prvního z lupičů poslal k zemi. Zabít toho druhého už nebyl takový problém...

Překonat prvních pár úrovní zhruba tak do desáté je otázka pár hodin. Pak už je to pomalejší. Válečník se naučí paletu různých úderů, pár bojových pokřiků a hospodských odrhovaček, přijde čas i na nějaké řemeslo, protože to má zlaté dno a zlaťáčky jsou moc a moc důležité. Naučí se, že zuřivost (rage) je důležitý pomocník válečníka, jako má kouzelník manu a zloděj energii. Pak přijde devátá úroveň a talenty. Každé povolání má tři základní směry talentových „specializací“. U válečníka je to specializace na zbraně (arms), zuřivost (fury) a obrana (protection). Každou úroveň od desáté dostává jeden talent point, který může někam investovat. A v tu dobu je potřebu aby věděl, co přesně se chystá dělat. Zabíjet horďáky? Chodit do těžkých podzemí tzv. instancí ve skupince a dělat jim „tanka“, tedy osobu která na sebe soustředí pozornost protivníků, zatímco jeho slabší, ale třeba magicky mocnější kamarádi se postarají o jejich likvidaci? Soustředit se hlavně na sólování, osamocené procházení lokací a rychlé a efektivní zabíjení nestvůr? Farmařit, tedy vydělávat peníze? Podle toho by měl zvolit své talenty...

Goldshire je pěkná vesnička nedaleko Stormwindu. Má ale problémy – v lese jihovýchodně se objevili nájezdníci, gnollové, krutí a obtížní. A vede je Hogger, obrovský a brutální. Jsou hledáni hrdinové, kteří by se s nimi mohli vypořádat. Zde Swarog potkáprvní přátele – trpslíka lovce Odyna a trpasličí kněžku Subatu. S nimi podnikne několik výprav na gnolly a do západnější oblasti od Goldshire, do tzv. Westfallu, kde se znovu setká s tajemným defiaským bratrstvem. A také s murlocky. A pak Odyn přijde s nápadem, slyšel jsem chlapi, že ty Silverwingský elfky, takový roztomilý kočičky to jsou, maj nějaký trable s orkama a trollama. Prej jim lezou na jejich území. Válčej tam, no. A každýho, kdo jim příjde na pomoc, pěkně odměněj.

Slovo dalo slovo a tak Swarog poprvé spatřil Warsong Gulch. A o tom si povíme příště...

WoW - Hospoda - místo odpočinku každého dobrodruha WoW - Rybaření WoW - Never trust a pirate! ;-)

Radost

Přátelé | datum08.02.06 | 5741x | Poslat e-mailem

Diskuze:World of Warcraft - Já chci svůj originál!

Články na podobné téma

Aktuálně ze světa Warcraftu (vyšlo 15.03.06)
World of Warcraft - 2 - Motivace, instalace, aplikace (vyšlo 24.01.06)
World of Warcraft - 1 - Já chci svůj originál! (vyšlo 12.01.06)
... pokud jste dočetli až sem, tak máte u Ferdy červený puntík
Zprávy z golfu