Diskuse
Hledání

Nepřihlášený uživatel

Diskuze:Pravidla pro Alchymistu 

Jméno: e-mail:
Nadpis příspěvku:
Vlastní text:Používat HTML?


Alchymista (Necron, 14.01.05 11:35)

Tak alchymistu teď píše Radost. To mám ale radost, že to nemusím psát sám. Tak až si nebude vědět s něčím rady, doufám že sem napíše nějaký dotaz :)

Re: Vedlejší účinky (Necron, 12.01.05 11:37)

To není špatnej nápad to náhodný zjišťování negativních účinků. Sice mě děsí představa, že alchymista vytáhne kostku a hodí co se komu stane, ale ty efekty by byly pěkný.

Vedlejší účinky (Mikuláš, 12.01.05 10:25)

Osobně jsem si definoval vedlejší účinky tak, že mohly být pozitiví i negativní, fór byl v tom, že alchymista málokdy (na nižších úrovních) dopředu věděl, co se vlastně jako vedlejší účinek objeví. Byl na to docela fikaný systém, který je tady asi naprosto nepoužitelný, ale třeba by mělo smysl udělat seznam vedlejších účinků a po namíchání lektvaru ho určit náhodně (asi xk6 nebo jiných kostek). Alchymista by se jenom na začátku rozhodl, jak silný bude (což by se projevilo na ceně).

Destilace z fáborků ju pořád můj favorit... :) Koneckonců surovina může být roleplayingově konkrétní (upíří stolička), ale na namíchání lektvaru by mělo stačit například x zelených a x červených fáběrků...

Negativní účinky (Necron, 11.01.05 17:05)

Ta Boosterova poznámka je dost podnětná. S těma negativníma účinkama to není úplně jednoduchý. Napsal jsem si pár příkladů a jak by to fungovalo (můžu vám to poslat) a musel jsem spoustu stejných věcí dát jak do pozitivních, tak do negativních účinků. Muselo by se nějak říct, jestli chci primárně vyrábět pozitivní lektvar a pak by jed, bolest a tak byly negativní účinky, které by snižovaly cenu lektvaru nebo negativní lektvar a v tom případě by zvýšení síli a odolnost proti bolesti byly negativní účinky a snižovaly by cenu lektvaru.

To mi přijde takový dost divný. Mohlo by se to řešit buď tak, že by lekvary mohly být jen pozitivní a jedinou výjimkou by byl dejme tomu jed a nebo tak, že by se sečetla cena pozitivních účinků a cena negativních účinků, odečetly od sebe a z toho by se udělala absolutní hodnota. To by pak byla cena lektvaru. Tedy převážně negativní lektvar by stál X surovin (kde X>0) a stejně tak převážně pozitivní lektvar by stál kladný počet surovin. Problém je, že s kombením by mohla vyjít cena opravdu minimální (třeba 0) a negativní účinky (nebo naopak pozitivní) by mohly být vykombeny tak, že by zas tak fatálně nevadily. Pochopitelně by to šlo řešit (např. minimální cenou lektvaru atd.), ale stejně.

Re: Booster (Radost, 11.01.05 13:33)

no kdyby je někdo kupoval, jistě by to šlo :-)
Add lamiho poznámka: takhle přece v gawainu fungovaly žlutý magy, tvůrce věděl že je má dávat do pokladu a to bylo stejný jako zbroje nebo fialový.
mě by se líbilo kdyby se destilovalo z fáborkové identifikace, a ta surovina by se upravila podle konkrétní nestvůry. Z nemrtváka by se tak dala vydestilovat kostlivcova kost, oběšencův provaz nebo upíří zuby, podle toho co by to bylo zač, ale mělo by to stejné účinky (asi)

4 Radost (Booster, 11.01.05 13:27)

Jestli by byla za negativni ucinek sleva pak bych jel sa travice a lucbou ziskane suroviny bych prodaval do lazaretu.

Re: Lami (Necron, 10.01.05 18:59)

To by možná šlo. Chtěl jsem, aby při tvorbě scénáře nemusel nikdo na ty alchymisty myslet. Znamenalo by to, že tvůrce musí znát pravidla na alchymistu. Ale možná by je znát nemusel, prostě by si něco vymyslel a alchymista by měl v pravidlech nějakou metodu jak definovat co a kolik toho bude z čehokoliv co může teoreticky dostat.
Zkusím to promyslet...

Re: Necron (Lami, 10.01.05 14:39)

Jen kratce k jedne veci, ted nemam cas na rozepisovani se - nemuze tam proste najit mezi poklady "1x upiri zub"? A na roleplayingu zalezi, jestli ho bude vazne zdechlymu upirovi lamat nebo ne.

:) (Necron, 10.01.05 09:45)

Tak to jsem nepochopil :)

Re: Muj pohled a pravidla na Berusce (Mikuláš, 09.01.05 12:40)

12 surovin, na tom musel Adam hodně ujíždět :D

starší reakce >>
... pokud jste dočetli až sem, tak máte u Ferdy červený puntík
Zprávy z golfu