Diskuse
Hledání

Nepřihlášený uživatel

Diskuze:Heroes of Might&Magic V - první dojmy 

Jméno: e-mail:
Nadpis příspěvku:
Vlastní text:Používat HTML?


no ono už udělat... (Radost, 15.06.06 11:18)

... z pezanta takovyho grifona musi byt docela cool :-))

Re: Training (Lopo, 14.06.06 23:39)

Takze se da udelat i z pezanta Andel?
Nebo je k tomu potreba zariznout jednoho Griffina?;-)

Training (Nec-Ron, 14.06.06 14:58)

Jo, Lopo - ta lidská schopnost jak měníš jednotky na výšelevelový funguje fakt neomezeně. Teď jsem udělal z peasantů paladiny :)

(Nec-Ron, 11.06.06 19:02)

Ty Herousy jsou fakt strašný - já se potřebuju učit na státnice a porád bych hrál a hrál :(

Jinak k Lopově názoru bych ještě přidal:
Hlavní výhody:
a) Ubisoft udělal fakt výbornou věc a to to, že se konečně definovaly jednotlivý frakce, je napsaná historie celýho světa atd. Takže dungeon není prostě jen směska nejrozmanitějších potvor, ale rasa temných dračích elfů, academy pak multrirasové společenství mágů a alchymistů atd.
b) Konečně se vymyslelo, co dělat, když se hraje multiplayer a zrovna hraje oponent. Můžete hrát hrdinu ducha, který jedná pouze, když není váš tah. Nemůže pochopitelně přímo interagovat s jednotkami apod (je kolo někoho jiného), ale může zkoumat terén, proklínat doly (haunt mine) atd.
c) Každá strana má unikátní dovednosti a budovy. Např. lidé mohou trénovat své vojáky na lepší (z pěšáka na lučištníka atd.), čarodějové vyrábět miniartefakty pro své vojáky...
d) Všechny frakce mají automaticky v gildě speciální kouzla, která se může naučit každý a značně zrychlují hru. Je to vyvolání lodi, teleportace jednotek k hrdinovi, teleport do nejbližšího města a teleport na mapě s armádou. Díky tomu, že tato kouzla mají všichni, tak nedochází k tomu, co se stávalo v trojce - že ten, kdo měl town portal nebo dimension door prostě vyhrál. Herní dynamika pozdní fáze hry je díky tomu mnohem lepší.

Hlavní nevýhody:
Oproti čtyřkám znatelně menší možnosti výběru. Odstraněním škol magie a výběru ze dvou nestvůr je hra vždycky stejná. Navíc každé město má jen jeden typ hrdiny. Prostě když člověk hraje třeba za nekromanty jednou a pak podruhé, tak úplně stejně - má úplně stejnou taktiku.

Re: checht (Mikuláš, 09.06.06 15:27)

Ty myslíš osobní motorové vozidlo, viď? Tomu se přece mobil nikdy neříkalo, my mu familiérně přezdíváme OMoVo.

checht (Radost, 09.06.06 11:31)

to si pleteš, telefonuje se z telefonu, mobil to je taková ta věc se čtyřma kolama ve který se jezdí na nákup... celým jménem automobil...

Re: Re: Re: Re: Cože? (Mikuláš, 09.06.06 10:53)

Ale ne, mobily, to je taková věc, z které se telefonuje. Tohle je počítačová hra... ale to vy mladý ucha nemůžete pamatovat :P

Re: Re: Re: Cože? (Lopo, 09.06.06 09:20)

Ano, ano typicke znaky, zapadle oci, podledla tvar a hry prinese na diskete.
To uz se hraje snad na mobilech ne? ;-)

Re: Re: Cože? (Mikuláš, 08.06.06 23:24)

Jakej nekromant? Já jsem teď nainstaloval Syndicate. A chystám s ho hrát... ;)

Re: Cože? (Lopo, 08.06.06 09:24)

Vis, Mikulasi, jsem sice nadsenec, ale zase nejsem uplny nekromant. A o co vic, kdyz koukam na ty screenshoty, tak jsem hral i tu jednicku. :-p

<< novější reakce           starší reakce >>
... pokud jste dočetli až sem, tak máte u Ferdy červený puntík
Zprávy z golfu