Diskuse
Hledání

Nepřihlášený uživatel

Diskuze:Heroes of Might&Magic V - první dojmy 

Jméno: e-mail:
Nadpis příspěvku:
Vlastní text:Používat HTML?


(Nec-Ron, 11.06.06 19:02)

Ty Herousy jsou fakt strašný - já se potřebuju učit na státnice a porád bych hrál a hrál :(

Jinak k Lopově názoru bych ještě přidal:
Hlavní výhody:
a) Ubisoft udělal fakt výbornou věc a to to, že se konečně definovaly jednotlivý frakce, je napsaná historie celýho světa atd. Takže dungeon není prostě jen směska nejrozmanitějších potvor, ale rasa temných dračích elfů, academy pak multrirasové společenství mágů a alchymistů atd.
b) Konečně se vymyslelo, co dělat, když se hraje multiplayer a zrovna hraje oponent. Můžete hrát hrdinu ducha, který jedná pouze, když není váš tah. Nemůže pochopitelně přímo interagovat s jednotkami apod (je kolo někoho jiného), ale může zkoumat terén, proklínat doly (haunt mine) atd.
c) Každá strana má unikátní dovednosti a budovy. Např. lidé mohou trénovat své vojáky na lepší (z pěšáka na lučištníka atd.), čarodějové vyrábět miniartefakty pro své vojáky...
d) Všechny frakce mají automaticky v gildě speciální kouzla, která se může naučit každý a značně zrychlují hru. Je to vyvolání lodi, teleportace jednotek k hrdinovi, teleport do nejbližšího města a teleport na mapě s armádou. Díky tomu, že tato kouzla mají všichni, tak nedochází k tomu, co se stávalo v trojce - že ten, kdo měl town portal nebo dimension door prostě vyhrál. Herní dynamika pozdní fáze hry je díky tomu mnohem lepší.

Hlavní nevýhody:
Oproti čtyřkám znatelně menší možnosti výběru. Odstraněním škol magie a výběru ze dvou nestvůr je hra vždycky stejná. Navíc každé město má jen jeden typ hrdiny. Prostě když člověk hraje třeba za nekromanty jednou a pak podruhé, tak úplně stejně - má úplně stejnou taktiku.

... pokud jste dočetli až sem, tak máte u Ferdy červený puntík
Zprávy z golfu