Diskuse
Hledání

Nepřihlášený uživatel

Diskuze:Pravidla pro Alchymistu 

Jméno: e-mail:
Nadpis příspěvku:
Vlastní text:Používat HTML?


Re: Radost (Necron, 04.01.05 20:02)

Ale jak to definovat, jaký lektvar může být a jaký ne? Proč třeba pravdomluvnost ano a mlčení ne?
Dobrej nápad mi přijde s tím, že lektvary by nešly magicky rušit. To je pěkný a navíc by se nemusely přivazovat nebo držet šátky.
S tou veškerou magenergií do začátku - není to špatný, fakt by se to zjednodušilo. V podstatě by se jenom řeklo, že alchymista může vyrobit tolik a tolik věcí na chod a nějaká destilace by se nechala jen na roleplayingu. Tedy něco jako kdyby měl do začátku nekonečně mnoho magů.

Re: Suroviny (Necron, 04.01.05 19:52)

Míchat určitě, to by bylo fakt fádní, kdyby se to jen napsalo. Vaření bych nechal na roleplayingu - použije se ve světě, v tažení už hůř.
To definování biologií je stejný jako přírodní magie u kouzelníka. Byla by to taky možnost - znamenalo by to, že alchymista umí stejné lektvary jako léčitel kouzla. Ale originální by nebyly. Protože kdyby se vymyslel lektvar působící na biologické bázi, tak by to teoreticky mělo být i kouzlo (?).

(Radost, 03.01.05 16:47)

alchymistu nerušit. určitě bych ho neslučoval s kouzelníkem, protože kouzelníkům by z toho už musela jít hlava kolem.
myslím, že lektvary by něměly jen suplovat podpůrná kouzla, měly by mít nějaké nové, zvláštní účinky, (jako třeba zaklínačský lektvary, krátkodobý specifický vtip proti nějakému kouzlu, berserk, pravdomluvnost, jedy, léčiva)
Protějškem kouzelnické meditace není destilace magů, ale tvorba magických předmětů či vaření lektvarů, proto by alchymista mohl mít od začátku celkový počet svých magů na celé dobrodružství a byl by limitován určitým maximem využitých na chod (výroba předmětů jen při spánku?). A samozřejmě by v průběhu mohl získávat nějaké další magy z nestvůr.
Suroviny-ingredience by měly umožňovat nějaké zlepšení účinku lektvaru či předmětu. Zde si myslím, že by ale měla být ponechána fantasie tvůrci tažení, ale třea v bestiáři by mohlo být napsáno, co z jaké nestvůry se dá jak využít (třeba léčivý lektvar se ocasem wyverna asi moc neposílí, zatímco zuby upíra by mohly mít efekt na nekromantské kouzla)
Myslím, že velikým odlišením a posílením alychmisty bylo, kdyby lektvary nefungovaly jako kouzla a nedala se tudíž magicky rušit. (Třeba až s nějakou speciální schopností)

Suroviny (Mikuláš, 02.01.05 20:09)

Alchymista - nerušít! :)
Suroviny z fáborkové identifikace mi přijdou jako dobrý nápad.
Co se týče působnosti lektvarů, vyšel bych trochu ze svýách pravidel a omezil se na věci, které jde nějak biologicky odvodit. Čímž se dostatečně odliší od kouzelníka (nebude dělat úplné čáry z ničeho) a výtazně zpestří.
Lektvary bych fysicky vařil nebo míchal. Nemusí to být nějak zásadně komplexní a složitá činnost (jako u mých pochybných pravdiel :), ale přidává to na hraní. Fakt. Aby z toho zas nebyla papírová záležitost.

<< novější reakce          
... pokud jste dočetli až sem, tak máte u Ferdy červený puntík
Zprávy z golfu