Diskuse
Hledání

Nepřihlášený uživatel

Diskuze:Pravidla pro Alchymistu 

Jméno: e-mail:
Nadpis příspěvku:
Vlastní text:Používat HTML?


Negativní účinky (Necron, 11.01.05 17:05)

Ta Boosterova poznámka je dost podnětná. S těma negativníma účinkama to není úplně jednoduchý. Napsal jsem si pár příkladů a jak by to fungovalo (můžu vám to poslat) a musel jsem spoustu stejných věcí dát jak do pozitivních, tak do negativních účinků. Muselo by se nějak říct, jestli chci primárně vyrábět pozitivní lektvar a pak by jed, bolest a tak byly negativní účinky, které by snižovaly cenu lektvaru nebo negativní lektvar a v tom případě by zvýšení síli a odolnost proti bolesti byly negativní účinky a snižovaly by cenu lektvaru.

To mi přijde takový dost divný. Mohlo by se to řešit buď tak, že by lekvary mohly být jen pozitivní a jedinou výjimkou by byl dejme tomu jed a nebo tak, že by se sečetla cena pozitivních účinků a cena negativních účinků, odečetly od sebe a z toho by se udělala absolutní hodnota. To by pak byla cena lektvaru. Tedy převážně negativní lektvar by stál X surovin (kde X>0) a stejně tak převážně pozitivní lektvar by stál kladný počet surovin. Problém je, že s kombením by mohla vyjít cena opravdu minimální (třeba 0) a negativní účinky (nebo naopak pozitivní) by mohly být vykombeny tak, že by zas tak fatálně nevadily. Pochopitelně by to šlo řešit (např. minimální cenou lektvaru atd.), ale stejně.

... pokud jste dočetli až sem, tak máte u Ferdy červený puntík
Zprávy z golfu