Diskuse
Hledání

Nepřihlášený uživatel

Diskuze:Pravidla pro Alchymistu 

Jméno: e-mail:
Nadpis příspěvku:
Vlastní text:Používat HTML?


Reakce na clanek (Lami, 08.01.05 17:23)

Jeste doplnim co se mi libi a nelibi na pravidlech popisovanych v clanku:

Typ ingredience na faborkovou identifikaci: Otazka spis zni takto: ma alchymista vedet, kolik a jakych surovin ziska kdyz podrizne tuhle potvoru? Pokud ano, nebylo by lepsi, aby to opravdu vedel, ne aby si to "precetl" z faborku? At se trochu snazi hledat v knihovne nebo tak nejak.

Velke zjednodusovani se mi moc nelibi, ztraci to kouzlo. Varianta 2 by Radost mi prijde jeste pouzitelna.

Myslenka definovani lektvaru se mi libi, ale bude to dost slozite...

Omezeni poctu lektvaru: to je skutecny problem, obzvlast pokud se nechaji druzinky obchodovat mezi sebou a alchyista ma nejake moznosti nakupu surovin. Pak ma alchymista spousty prachu atd.
Suroviny by mely mit nejakou dostupnost. Nektere by byly dostupne bezne (ty by alchymista prakticky dostaval), ale nedostatkem tech "lepsich" (nebo obecne nekolika klicovych) se da efektivne omezit, co muze a co nemuze. Muze mit tunu nekolika surovin, ale bez posledni chybejici lektvar neudela. Tohle je bolestne odladeno na nekolika hrach :-)

... pokud jste dočetli až sem, tak máte u Ferdy červený puntík
Zprávy z golfu