Diskuse
Hledání

Nepřihlášený uživatel

Diskuze:Pravidla pro Alchymistu 

Jméno: e-mail:
Nadpis příspěvku:
Vlastní text:Používat HTML?


Re: Pravidla (Necron, 08.01.05 12:50)

Znovu jsem si je přečet :)Tenhle způsob je použitelný pouze pro svět. Já dělám pravidla primárně pro tažení. Je potřeba aby byly fakt co nejjednodušší. Myšlenka negativních efektů které nějak vyjdou - jako u tebe špatnou vyvážeností živlů je pěkná, ale při tažení by to nikdo neměl čas počítat. Stejně tak jako určovat polarisaci, durabilitu atd. Navíc ty negativní efekty jde projevit pouze roleplayingem.
Spíš bych to viděl jako seznam pozitivních efektů a seznam negativních efektů. Alch by to zkombil a udělal z toho lektvar. Negativní by byly kvůli snížení ceny a byly by to věci jako závislost, bolest (Krútán), ztráta života, neschopnost tenhle chod spát... A pozitivní efekty jako uzdravení z nemoci, odolnost proti bolesti, posílení svalů, vidění v noci... Asi by bylo potřeba popsat jaké pozitivní a negativní efekty jde slučovat. Vlastně i jaké pozitivní efekty dohromady.
A určitě bych chtěl, aby se lektvary míchaly, měly jasně danou chuď a barvu, ale počet magů které mám by přeci jenom udávaly fáborky. Když mám 5 dl kyseliny ascorbové a vím, že na lektvar potřebuju 1 dl, to se fakt špatně měří. Pochopitelně všechny výpočty by probíhaly ve dvanáctkové soustavě :)
Co si myslíte o tomhle systému? Jestli jo, tak by jste mohli napsat jaké pozitivní a negativní efekty by byly možné.

... pokud jste dočetli až sem, tak máte u Ferdy červený puntík
Zprávy z golfu