Diskuse
Hledání

Nepřihlášený uživatel

Diskuze:Pravidla pro Alchymistu 

Jméno: e-mail:
Nadpis příspěvku:
Vlastní text:Používat HTML?


(Radost, 03.01.05 16:47)

alchymistu nerušit. určitě bych ho neslučoval s kouzelníkem, protože kouzelníkům by z toho už musela jít hlava kolem.
myslím, že lektvary by něměly jen suplovat podpůrná kouzla, měly by mít nějaké nové, zvláštní účinky, (jako třeba zaklínačský lektvary, krátkodobý specifický vtip proti nějakému kouzlu, berserk, pravdomluvnost, jedy, léčiva)
Protějškem kouzelnické meditace není destilace magů, ale tvorba magických předmětů či vaření lektvarů, proto by alchymista mohl mít od začátku celkový počet svých magů na celé dobrodružství a byl by limitován určitým maximem využitých na chod (výroba předmětů jen při spánku?). A samozřejmě by v průběhu mohl získávat nějaké další magy z nestvůr.
Suroviny-ingredience by měly umožňovat nějaké zlepšení účinku lektvaru či předmětu. Zde si myslím, že by ale měla být ponechána fantasie tvůrci tažení, ale třea v bestiáři by mohlo být napsáno, co z jaké nestvůry se dá jak využít (třeba léčivý lektvar se ocasem wyverna asi moc neposílí, zatímco zuby upíra by mohly mít efekt na nekromantské kouzla)
Myslím, že velikým odlišením a posílením alychmisty bylo, kdyby lektvary nefungovaly jako kouzla a nedala se tudíž magicky rušit. (Třeba až s nějakou speciální schopností)

... pokud jste dočetli až sem, tak máte u Ferdy červený puntík
Zprávy z golfu